Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Βρες τον τίτλο...




Το ξέρω ότι έχω ψιλοχαθεί τελευταία και ο μόνος λόγος είναι ότι θέλω να ξαναβρώ το κέφι μου! Υπάρχουν πράγματα που δε λέγονται... υπάρχουν κι άλλα που δεν τα σκαλίζουμε... ανακατεμένες σκέψεις πφφφ..... Η αλήθεια είναι ότι όλη αυτή η μαυρίλα και η μιζέρια στην tv στα blogs στους γύρω μου δεν μου κάνει καλό! Είπα να βγω παραέξω λίγο! Οχι με το σιχαμένο κόκκινο.... Εχουν περάσει 5 μήνες σχεδόν κι ακόμα αρνούμαι να το κυκλοφορήσω! Το χρησιμοποιώ μόνο για να μην κουβαλάω τα ψώνια με τα χέρια... τπτ άλλο!

Πριν λίγες μέρες ήρθε για καφέ στο σπίτι η κολλητή μου! Με τα όσα συμβαίνουν στη ζωή της -αλλά και γύρω μας- έπαθε νευρική ανορεξία! Ξεκίνησε τις επισκέψεις σε ψυχολόγους κλπ...
μπορώ να πω ότι ήταν σε καλό δρόμο μέχρι πριν ένα μήνα που είχαμε βρεθεί! Αυτή τη φορά όμως έπαθα σοκ! Η κοπέλα έμεινε με λιγοστά μαλλιά και σε λίγο θα κυκλοφορεί με περούκα!
Εμεινε άνεργη, χώρισε.... τελικά δεν θέλει και πολύ ο άνθρωπος :( Πολύ στεναχωρήθηκα!

Θέλω να απομονωθώ απ τον κόσμο! Δεν μου κάνει καλό! Θ αρχίσω να ασχολούμαι μόνο με όσα με κάνουν να χαμογελάω κι ας είμαι μέσα σε 4 τοίχους.... Θέλω να γίνω άσχημη... Οσο πιο χάλια γίνεται.... Αυτό το τελευταίο είπα στον ήρωα και του ήρθε σαν βόμβα!

Ασχολήσου με την ομάδα σου, μου απάντησε! Με τα σκυλάκια... και γράφτα όλα! Χμ...
Το δοκίμασα κι αυτό! Εκτός απ τα τελευταία θύματα κυνομάχων που έμαθα και με κάνανε να σιχαθώ ακόμα περισσότερο τον κόσμο, έμαθα κι άλλα... Ολα τα παιδιά απ την ομάδα μου με ξέρουν, μου μιλάνε, θέλουν να μάθουν για μένα τι πώς πού... λογικό! Επιασα κουβέντα με κάνα δυο που μου φάνηκαν οκ τυπάκια... Ο ένας είναι παιδάκι... κοπέλι απ την Κρήτη 15χρ με μια σκυλίτσα 7-8 μηνών... Ολο με ρωτάει τι να κάνει με το φαί της, με τον γιατρό της, τι είναι το καλααζαρ, τι είναι το ένα το άλλο... κλπ κλπ! Γελάω πολύ μαζι του! Χαίρομαι να τον βοηθάω κι εκείνος με φωνάζει γιατρό! Πριν 2-3 μέρες μάλιστα έμαθα ότι ο μπαμπας του σκοτώθηκε σε τροχαίο και εχει μείνει με τη μαμά του και τις 2 αδερφές του... Θέλει λέει να κάνει κουταβάκια η σκυλίτσα του όταν έρθει η ώρα, για να τα πουλήσει και να βοηθήσει τη μαμά του... Στεναχωρήθηκα...
- inta mpre ginente ti kanete kala?
-Mια χαρά καλό μου εσυ;
-ki egw mia xara, mollis taisa thn omorfia mou
-Μπραβο σου, είσαι ένας πολύ καλός μπαμπάς!
-Xairomai pou mou to les giatre mou.mipws xereis mpre kamia tainia me pit na dw?
-Ναι, αλλά δεν είναι καλές! Αν θες πάρε να δεις το Hachiko!
-Einai kalo?
-Ναι θα σ αρέσει πολύ!
-fantasou inta 8amoune
ama dn ixa esena
ena dentro pou steki or8o
me fila 3eramena

M έκανε κομμάτια το κοπελάκι αυτό! Αχ....

Και πάμε σε επόμενο διάλογο ενός άλλου φίλου από τα βορινά προάστεια! Είχα την εντύπωση απ όσα διάβαζα για κείνον ότι είναι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος! Ζει στην εξοχή με την οικογένεια του, είναι αγρότης και έχει πολλά πολλά pit στην αυλή του! Νόμιζα....
-aloxa angel
-Καλησπέρα, τι κάνεις;
-kamia tenia jaxno na bro na perash h wra afou efaga ena jomi patontasto me to zori sti tostiera merigani kai alantika kai 1 litro gala eslasa
-Χα χα χα χα βρε συ... μην τρως σαν αρκούδα! Προσπάθησε να χάσεις κάνα κιλό! Μια χαρά παιδί είσαι, είναι κρίμα!
-h ghneka mou ftey exexxexe me taizi na eime xodros na mhn zhlebh xaxaxa
-Δεν σε πιστευω, εισαι ψεμματαρης... σε ταιζει γιατι φοβαται πως αν δεν φας φαγητο θα φας εκεινη χα χα χα χα χα χα
-Xaxaxaxaxaxaxa
Τέλος πάντων να μην σας βάλω όλη τη συνομίλα, αλλά αυτό που με έστειλε αδιάβαστη!
-5 exyrisis sto kefali exo kani... xolestiatoma proxorimeno apo to ayth ston egkefalo sxedon ydos platipoda karkinou kati tetio... aplws den akouo pia... mou efage ta tybana
-Πολύ λυπάμαι :(
-ti lypase? afou eimaste edo ta leme kai gelame kala eimaste!!!
-εχεις δικιο καλα ειμαστε αλλα αν δεν εκανες και 5 επεμβασεις και δεν υπηρχε αυτο θα ητανε πολυ καλυτερα...
-olokliri istoria. eine apo kologiatrous
me pigenane sto giatro mou to ka8arizane elege tipota den exei kai ayto megalone xronia kai oxi enas ala den yxan idaia ayto doulebe apo piso tora akouo 30 sto ena 20 sto alo %
-Ε καλα αυτο εχει και τα καλα του! δεν ακους τη γκρινια της γναίκας! Χα χα χα χα

Kαι μετά απ αυτά, κι ενώ έχω προβληματιστεί και στεναχωρηθεί αρκετά αποφασίζω να κλείσω το κωλοpc και να πάω μια βόλτα στην Αθήνα το Σάββατο! Χμ....
Είδα μια σκόρπια διαδήλωση και ανθρώπους που βγάζαν φωτογραφίες με i phone
Είδα ένα ζητιανάκι με ακορντεόν που έκλαιγε γιατί δεν είχε μαζέψει τα χρήματα που έπρεπε και φοβότανε! Είδα ένα αδέσποτο που ούρλιαζε απ τον πόνο και όταν πήγα να το χαιδέψω με κοιτάγανε λες και έκανα έγκλημα! Ισως έχουν μάθει να τα κλωτσάνε και τους πάει καλύτερα! Είδα άστεγους, αλλοδαπούς, άνεργους, πρεζάκια... Είδα μια γυναίκα μ ένα καρότσι να λιποθυμάει στη μέση της Ερμού! Είδα, είδα είδα αρκετά για να γίνω ακόμα πιο σκατά....

Συγνώμη που απέχω... αλλά θέλω να μείνω στον κόσμο μου, επειδή δεν μου αρέσει ο δικός σας!
Τον τίτλο βάλτε τον εσείς! Εγώ πάω να κλειστώ στο δωμάτιο μου!

Αν δεν το έχετε ακούσει, κάντε τον κόπο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου