Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Stay away ...HIGH VOLTAGE




Έχω πολύ θυμό

Βράζω θα εκραγώ
Θέλω ν’ αλλάξω Γη
Δεν είμαι εγώ για εδώ
Ψυχή μου δεν μπορώ
Χάνω τον εαυτό μου
Θέλω να ζήσω εδώ
Στον κόσμο το δικό μου
Μες στα σκοτάδια, τυραννιέμαι τα βράδια
Λίγο όνειρο να ονειρευτώ
Θέλει κουράγιο, που και που και τρισάγιο
Να ξυπνάω χωρίς ένα σκοπό
Χρήμα να έχεις κι όλα τ’ άλλα τ’ αντέχεις
Μη μιλάς για αγάπη δεν μπορώ
Ό,τι κι αν κάνω, το πληρώνω, το χάνω
Να αλλάξω τον κόσμο προσπαθώ…



Το νέο τραγούδι των ΜΠΛΕ τα σπάει. Για τη ταινiα, ζωγραφίστηκαν μια προς μια 2095 εικόνες. Το είδος αυτό του ανιμάτιον λέγεται Rotoscope, κινούμενο σχέδιο βασισμένο στα καρέ πραγματικού βίντεο. Για την ολοκλήρωση της χρειάστηκαν κοντά 2 μήνες εργασίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το videoclip των Μπλε έγινε post στο αμερικανικό blog kickstartboom για design & animation με σχόλιο: "Pretty amazing and gives it such a different look and feel."

Καλή εβδομάδαααα με θυμό...γκρρρρρρ...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου