Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Happy hour


Η ιστορία με τα post it μέσα στο σπίτι μας είναι γνωστή στους περισσότερους από σας! Μετά από μια υπέροχη βραδινή έξοδο λοιπόν, γυρνάω στο σπίτι και διαβάζω το παρακάτω απ το αξιολάτρευτο τέρας μου, που είχε πέσει για ύπνο:


Εβαλα τα γέλια... αλλά δεν άντεξα να μην απαντήσω, αφού με όσα διάβασα κουράστηκα... πόσο μάλλον να τα κάνω κιόλας χα χα χα χα χα Ευκολότερο μου φαίνεται να κλείσω την πόρτα για να μην μπουν μέσα στο παιδικό οι μικροί ταλιμπάν, παρά να κάνω όλα όσα γράφει!

Αγαπητοί φίλοι,
Σας γράφω το παρακάτω μήνυμα επειδή πέτυχε σε μένα και χρειαζόμαστε όλοι περισσότερη ηρεμία στην ζωή μας.Ακολουθώντας την παρακάτω συμβουλή, που άκουσα σε μία σχετική εκπομπή, βρήκα επιτέλους την εσωτερική μου ηρεμία.Στην εκπομπή ισχυρίστηκαν ότι «ο τρόπος για να βρεις την εσωτερική σου ηρεμία είναι να τελειώσεις ό,τι έχεις αρχίσει».Έτσι, κοίταξα γύρω στο σπίτι μου για να βρω όλα τα πράγματα που είχα αρχίσει και δεν είχα τελειώσει.Κι' έτσι, παραμένοντας σπίτι σήμερα, από το πρωί έχω τελειώσει, ένα μπουκάλι κρασί Aγιοριτικο, ένα μπουκάλι Dewars, ένα μπουκάλι Bailey's,ένα μπουκάλι Kahlua, ένα πακέτο μπισκότα Oreo, το υπόλοιπο cheesecake,μερικές καραμέλες και ένα κουτί σοκολατάκια.Δεν έχετε ιδέα πόσο τρομερά καλά νοιώθω τώρα !!! Μου πέρασε και η ίωση!!!
Παρακαλώ στείλτε το και σεις σε αυτούς που νομίζετε ότι έχουν ανάγκη από εσωτερική ηρεμία
Δείτε κι ένα αστείο βίντεο που βρήκα:


Αυτός ο Ηρώδης, άγιος άνθρωπος ρε παιδί μου!
Kαλό απόγευμα σε όλους :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου